Julen är nära nu

Det är visst inte så många dagar kvar tills julafton är här! Kom på det när jag försökte få bankmannen att gå med på ett telefonmöte just på fredag... haha Han svarade vänligt men bestämt nej! ;)

Ja ni. Nu rullar det på mer och mer för mig och jag känner mig så nervös samtidigt som spänd inför framtiden. Jag var och kollade på en lokal i söndags och ska kolla på en annan på måndag nästa vecka. Jag vill ha något eget men det är svårt när man inte riktigt har ekonomi till det. Eller så pass många regelbundna beställningar som kan täcka alla utgifter.
Men iochmed reklamkampanjerna som kommer på ICA MAXI och även på linköpoingstorget.se så hoppas jag på att det ändras.


Hade en doptårtebeställning till på söndag, men dopet blev hastigt och plötsligt inställt. Jag hoppas det inte var något allvarligt och att vi hörs snart igen Lena! :)
Men vi får se om jag knåpar ihop någonting ändå. Hade ställt in mig på lite småsaker nu ju.




Jagbjuderpåmigsjälv i mitt nya sygga cupcakesförkläde som jag vann hos Sockerrus!


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Låter spännande med framtiden. Hoppas att du hittar något bra. Om jag var lika modig som du så kanske vi kunde slå oss ihop om samma lokal (bor ju i Linköping också). :-)

Snyggt förkläde!

God jul!

2010-12-21 @ 10:19:05
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilka roliga framtidsplaner :-) Lycka till, hoppas det går bra! Roligt att se ansiktet bakom bloggen med :-)

2010-12-21 @ 12:54:25
URL: http://bengtssonsbaksida.blogspot.com
Postat av: Lisa - Sockerrus

Åh vad spännande! =) Lokal känns stort och i helt rätt riktning =)



Supersnygg brud i supersnyggt förkäde dessutom ;-)

2010-12-21 @ 20:34:16
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0