Kartonger och Visitkort

Idag fick jag mina visitkort! Ska bli härligt att kunna ge bort till folk som är intresserade istället för att berätta vilken adress jag har.



Och så fick jag se hur mina kartonger kommer se ut. Det känns redan nu mycket bättre att veta att jag kommer kunna leverara mina cupcakes i kartonger med företagsnamn och information på, istället för i glassbyttor! Blir lite pyssel att skära/klippa ut alla hål för cupcakesen, men det är det värt! (Kostnaden för att tillverka en stans som slår ut hålen skulle göra mig bankrutt innan jag ens han blinka, så detta är helt perfekt för mig)

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Mycket snygga visitkort och kartonger!! Du har bra smak. :-)

2010-09-05 @ 22:24:32
URL: http://www.visitkort.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0