Bröllopsmässan

♥♥♥ Vilken dag ♥♥♥

Först vill jag säga stort tack till ALLA som gjorde min dag kanon. Jag är riktigt nöjd över dagen. Kändes som om jag fick ut mitt namn bra och det var både den ena och andra som gav komlimanger om mina bakverk :)

Jag blir så besviken dock när jag ser mina bilder, då alla är gryniga, grådassiga och tråkiga. Har inte heller råd med en ny kamera just nu, så jag och mina läsare här får dras med lite halvdana bilder. Jag hoppas detta är okej med er!






♦ Bröllopstårtan
Smaken är nog lite plastig iochmed att den är gjord av frigolit ;) Men den är täckt med SP och dekorationerna är gjorda i SP och Marsipan. Enkel och lite klassisk, men med ett personligt brudpar.







♦ Förlovning, vita hjärtan med texten "It's a special day" på och guldringar. ♦
Ett av hjärtanen har bokstäver på istället och två av cupcakes'n har likadana ringar i för att representera homoäktenskap.




♦ Svensexa ♦
Vad tillhör en svensexa mer än lite boobs och en korsett? ;)




♦ Möhippa, svartglittriga cocktailglas och rosa klackskor. ♦
Dessa är lite tråkiga jag vet, och jag känner nu i efterhand att de blev lite för "tjejfest" istället för möhippa.




TV: Trädgårdstorgets blommor(hittar ingen hemsida tyvärr). TH: Blomdekor
 

 
Vart klänningarna kommer ifrån minns jag inte, men den nedersta vill jag ha....


Kommentarer
Postat av: MMCakeDesign

Lycka till och hoppas att du får många kunder. Tårtam är underbar, fantastiska rosor och jaätta vacker brudpar. Gillar stort dina cupcakes med skor och alla andra.

Synd att dina bilder har inte mera sherpa, handskas själv med massa kostnader när man öppnar företag. Har själv en jätte dålig kamera, funkar bara i dagljus.

Nya kamera kan vänta men här har du flera förslag till gratis bildbehandlingsprogram:

www.photoscape.se

som kanske er det ultimata för bloggare

www.gimp.org

www.getpaint.net

glad om jak kunde hjälpa litte

Marina

2011-02-01 @ 08:15:17
URL: http://marimilocakedesign.se/
Postat av: Milli

Vad synd att kameran verkar ge med sig då. Måste också köpa mig en ny snart. Har ju dock en kompaktkamera och en systemkamera men den börjar bli lite konstig i färgerna tycker jag.

Tyckte bröllopstårtan var jättefin, älskar brudparet =) Hade inte sagt nej till en muffins heller ;)

2011-02-01 @ 11:40:52
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Postat av: Erika - Bakglädje

Vilken härlig tårta. Jag gillar "tyget" på sidan. Och rosorna är jättefina!

Roliga cupcakes. :-)

Hoppas det ger dig många kunder.

2011-02-01 @ 17:30:21
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Linda

Så fika saker du gjort! Kan tänka mig att det var jättekul! Hoppas du får många nya kunder nu :-)

2011-02-01 @ 18:29:47
URL: http://bengtssonsbaksida.blogspot.com
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

vilka härligt fina saker du gjort

2011-02-01 @ 20:24:10
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Maddesmumms

Så fin:D

Hoppas det gav resultat!

Jag stod oxå på bröllopsmässa här i helgen, dock sålde jag sexleksaker :D Men fick smaka och se andras underbara tårtor:D

2011-02-02 @ 22:05:27
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tycker du ska vara supernöjd :)

2011-02-06 @ 17:42:45
URL: http://www.bskafferi.se
Postat av: Angelica

Marina TACK för dina varma och fina ord! Betyder mycket när det kommer från en stor inspirationskälla ska du veta. Jag vet att jag förlorar mycket på mina dåliga bilder, men har verkligen inte råd att köpa en ny. Kanske senare i år.



Milli Kameror idag håller så dåligt tycker jag! Men det är ju tyvärr så att en bra kamera behövs... :S

TACK!! En muffins hade du fått ont i tanden av att bita i ;) Bara utställnings ex. haha



Erika TACK!! Jag tycker också om "tyget".



Linda TACK!! Ja, jag håller tummarna för lite fler kunder jag med :)



LindaCupcakesfluffan TACK!



Madde TACK! Sexleksaker är ju inte heller fy skam ;) Kanske inte så gott att äta, men ack så kul att använda! haha



Jennie TACK!

2011-02-08 @ 19:48:55
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0