Beautiful Blogger Award!

JAg blir så glad att få uppskattning! Att veta att det finns någon mer än jag som gillar det jag gör :)
(om man får vara lite självgod haha)

Igår fick jag iaf se att finfina Madde har gett mig denna Beautiful Blogger Award! TACK TACK TACK .



När man fått utmärkelsen bör man:

* kopiera in Awards-bilden i sin blogg för att visa att man fått den
* tacka och länka till den som nominerat dig
* nominera sju andra bloggare och länka till dem
* berätta sju intressanta saker om sig själv



SJU SAKER OM MIG:
1. Jag har upplevt kärlek vid första ögonkastet. När jag träffade min Joakim för tre år sen visste jag att han var "the One" :) Nu har vi en katt på 2år och en dotter på 1år.

2. Jag arbetar som städare.

3. Jag jobbar fortfarande för att gå ner i vikt efter graviditeten. Ca 10kg kvar!

4. Min dröm är att ha ett eget café, döpt efter mig själv såklart, med massor av god cupcakes, maccarons, cakeballs och annat som inte finns på vanliga fik.

5. Jag är chipsoman! (dåligt när man försöker gå ner i vikt!!)

6. Jag är bisexuell.

7. Jag är utbildad projektledare inom reklam.


SJU NOMINERINGAR:
1. Maddesmumms - Hon inspirerar med finfina bakverk i en finfin blogg, och så gör hon också oss läsare ännu gladare med massor av tävlingar! Madde keep up the good work for us!

2. Sockerrus - En bloggare med stil och charm, som bakar mer än konditoriet på min gata! Både inspirerande och glädjande cupcakes med sockerdekorationer jag drömmer om att kunna göra. Lisa du är grymt duktig!!

3. Flickan och kakorna - Vackrare bilder får man leta efter! Men även utan de vackra bilderna skulle jag gilla denna bloggerska, En vegan som bakar gudomliga bakverk gör Cecilia både unik och inspirerande.

4. Bakfnatt - En av de första bakbloggarna jag hittade och fastnade direkt. Det gör mig alltid gott att gå in och titta på hennes vackra bakverk. Hanna tar inga beställningar just nu, men jag är säker på att hon får erbjudanden hela tiden.

5. Linnéas Skafferi - Hon kan nog göra allt, bara 23år gammal och har redan fått Hela Sverige att baka med sina bakböcker! Jag har allihop och väntar spänt på fler som ska komma. Linnéa vet vad folket vill ha.

6. Kalas Gott - Det är få bloggare som kan få det att vattnas i min mun, de flesta får mig "bara" att vilja baka ;) Jennie lyckas med bedriften kan jag lova! Så vackra bilder med så mycket gott och alltid finns hon med på en bild, med ett stort leende. :)

7. Kakprat - Kanske uppdateras inte bloggen flera gånger om dagen, men när den uppdateras blir han hänförd av de vackra tårtorna Gunilla bakar och dekorerar! Dessutom har hon en webbutik som är fantastisk!


ÅTER IGEN. TACK MADDESMUMMS för den fina nomineringen! Synd bara att man inte kan ge bort fler.... Men det ni som finns länkade i min länklista har en stående ovation från mig varje dag ändå! Glöm inte det ♥

Kommentarer
Postat av: madde

Tack så söt du är=)

Och du får terra mig så mycket du vill;D



Kram

Maddesmumms

2010-07-15 @ 13:17:50
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: Erika - Bakglädje

Grattis!

Kul att läsa lite om dig.

2010-07-15 @ 14:46:55
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tusen tack, jättegulligt av dig, Angelica! Och grattis till dig också! :)

2010-07-15 @ 18:05:39
URL: http://flickanokakorna.se
Postat av: Lisa - Sockerrus

Nämen vad glad jag blir. Så otroligt gulligt skrivit av dig. Jag sitter här och är superduperglad =D TACK! o Grattis själv till utmärkelsen =)



Jag har lagt till din blogg i min länklista nu.

Ha en härlig kväll!

Och TACK igen!

2010-07-15 @ 23:00:32
URL: http://sockerrus.wordpress.com/
Postat av: a.nniie ♥

rösta på min bild så är du jätte snäll!!:D<3

klickapå länken nedan eller kolla in i min blogg <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6820

2010-07-16 @ 14:31:37
URL: http://aaniiies.blogg.se/
Postat av: Erika - Bakglädje

Har försökt kommentera inlägget ovan hur många gånger som helst, men det verkar inte funka. Testade med det här inlägget istället och det verkar funka bättre. :-)

Jag vill också baka. Imorgon sägs det bli regn här i Linköping så vi får se om jag inte kan få lite baktid imorgon.

Jag skulle vilja se dig göra ännu fler cupcakes, du gör så fina. Alltid kul att få lite idéer på hur man själv kan göra.

Trevlig helg! Kram Erika

2010-07-16 @ 22:57:27
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Hanna - Bakfnatt

Tack så mycket Angelica, både för awarden och de värmande orden! Så roligt att läsa lite om dig =)

2010-07-18 @ 18:33:20
URL: http://www.bakfnatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0