Utmanad

Jag har fått en utmaning, av TVÅ stycken bloggare! Betyder det att jag måste göra den TVÅ gånger då eller? ;) Tror inte det. Men jag tackar Linda - Cupcakesfluffan och Angelica - Vardagsbak för att ni känner för att utmana mig.


4 Mat-program jag gärna ser:
* Halv åtta hos mig
* Jamie Oliver
* Gordon Ramsay (alla hans program)
* Laila Bakar

4 saker jag ätit idag:
* Pasta med pastasås
* Kaffe
* Nutrilette Shake
* Tuggat tuggumi också (räknas det?)

4 smaker jag längtar efter:
* Kaffe med kanelsmak
* OLWs Sourcream & Ört -chips
* Julskinka
* Den nya Marabousmaken - Vitchoklad & vanilj!

4 saker på önskelistan:
* En Kitchen Aid.
* En weekend med min man i lugn och ro (barnfritt såklart)
* En ny micro
* En ny kamera

4 smaker jag avskyr:
* Citron
* Korvstroganoff
* Senap
* Ärtor

4 personer jag utmanar:
Anna&Martin - Martins tårt- och chokladverkstad
Marina - Mari Milos Cake Design 
Lisa - Sockerrus
Karin - Bagerskan

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Himla kul att få läsa dina svar

2010-11-16 @ 20:07:19
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: MM Cake Design

he he guman du bantar eller hinner inte äta! Det är kanske efter alla goda bakelser du hade på din fest.

Tackar för utmaning med.

2010-11-16 @ 20:12:04
URL: http://marimilocakedesign.se
Postat av: Angelica

Linda haha Ja jag är en riktigt härlig person ;)



Marina Jag går igenom min andra vända med shakes för att försöka gå ner några kilon inför ett besök hos läkare, för att se om jag kan få en bröstförminskning. Gick ner 10kg i våras, men har fortfarande 10kg kvar :)

2010-11-16 @ 21:49:11
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: Lisa - Sockerrus

Hahaha vilket straff du gav mig då!! ;-) Får ta tag i dessa frågor imorgon nu måste jag sova =)



Hittade du några roliga formar då? Tycker det är farligt när saker är så "billigt" för det blir så himla dyrt då :-P

2010-11-18 @ 00:44:37
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0