BRÅTTOM BRÅTTOM!!!

Idag kom jag på lite sådär att jag har ju tackat ja till att ställa ut på Bröllopsmässan.... När var det nu igen? Jo, söndag 30 januari!!! Herregud. Det är ju nästintill imorgon.... :S

Ska inte ha ett helt eget bord, utan får "låna" en liten del av min morfar som ska ställa ut lite skojiga sexleksaker och dyligt från sin butik. Så jag ska prata ihop mig lite mer om tema, så det ser enhetligt ut när vi står bredvid varandra.
Jag tänker mig tema; Möhippa/Svensexa. Eftersom att mycket från butiken är sex-relaterat och väldigt mycket är skämtsamt = perfekt material för en rolig fest inför bröllopet.


Vi får se vad som hittas på, men det kommer bli kul. Nervöst och stressigt, men ack så kul!! Vore kul med lite fler bröllopsbeställningar. Har två stycken i maj och ett i juli. :)


Har ni några förslag/önskemål på vad jag ska hitta på?


För övrigt så är det sminkbloggerskan Linda på bilden. Grymmare Make up-artist är svår att få tag på!


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Så spännande, skal bli kul att få se vad du hittar på

2011-01-08 @ 19:52:45
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jätte kul med mässan, håller med föregående, ska bli spännande att se vad du hittar på.

Postat av: Erika - Bakglädje

Åh, vad spännande! Hoppas du fotar och visar sen hur det såg ut. :-)

2011-01-08 @ 21:33:51
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag föreslår:

1. Bröst-cupcakes...

2. Spritsade kakor som ser ut som strumpeband - röda med nåt vitt i kanske.

3. Cakepops som ser ut som geishakulor. Kanske två på samma pinne... :)



Lite lagom sex-relaterat?

2011-01-08 @ 22:45:36
Postat av: Angelica

Linda Ja, det är lite spännande! :)



Anna Vad kul att fler tycker det ska bli spännande! :)



Erika Ja, till skillnad från Äldredagen ska jag fota massor! Och låna en bättre kamera. Man måste ju lära sig av sina misstag ;)



Johanna TACK TACK TACK! Finfina tips som jag har skrivit upp bland alla idéer jag har inför mässan :) Om några används kommer du få cred!

2011-01-09 @ 17:39:32
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0