Fler awards!

Keep them coming ;)

Finfina MADELEINE har gett mig två awards. TACK kära du ♥


Cherry On Top Award

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.


TACK kära Madde ♥ Det betyder så himla mycket när man får uppmärksamhet och bekräftelse på det man gör. Men när man får det från folk som är inom samma bransch, från dom man som ser upp till och inspireras av - Då blir man alldeles varm av lycka!!

TRE saker jag gillar
* Först och främst kommer min dotter och sambo. Utan dom är jag ingenting.

* Jag älskar OLWs Sourcream och Franska örter.
* Skrattar lika mycket till alla avsnitt av vänner, hur många gånger jag än sett dom.


Och dom nominerade ääääär:

I MITT KÖK
KAKMONSTREN
MARIMILO
PIECE OF CAKE
BAKFNATT




Jag har ju redan denna vecka fått och skrivit om denna utmärkelse så därför väljer jag att inte skriva några saker om mig själv under denna.
Men TACKAR SJÄLVKLART MADDE igen även för denna award!



Kommentarer
Postat av: Pehrnilla

Tack så mycket Angelica:)

2010-11-10 @ 19:16:06
URL: http://kakmonstren.blogspot.com/
Postat av: MM Cake Design

Vilken super vacker familj ni är! Och det är just du som lyser igenom hela bilden, det menar jag verkligen.

Så prissesa Angelica tack så jätte micke för den jätte fina award jag blev verkligen glad och kommer att skriva om den på mondag. Nu har vi fått gäster från utomlands och min son ska ha kalas.

2010-11-11 @ 06:18:45
URL: http://marimilocakedesign.se
Postat av: Angelica

Perhnilla Det var så lite så. Du är värd dom!



Marina Vad fina ord du skriver!! Tack! Ha nu en superhärlig vecka med dina gäster och hälsa grattis till sonen!

2010-11-11 @ 13:21:24
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0