Äkta vaniljpulver

Lisa tipsade på sin blogg härromdagen om att använda vaniljpulver istället för vaniljsocker och liknande. Jag har ju både äkta vaniljsocker, vaniljessense och vanillinsocker hemma, men ville genast kolla upp och testa nytt.

Nu har hon dessutom skrivit en jättebra "ordlista" om just vanilj! BRA BRA!



Det var verkligen skillnad i smak på mina cupcakes och jag kan också rekomendera att använda det! Ganska dyrt, men klart värt pengarna. Men som med det mesta... smakar det så kostar det!


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Jag har också handlat efter att ha läst Lisas inlägg. :-) Har dock inte testat än.

2010-08-16 @ 21:22:35
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Lisa - Sockerrus

Åh vad roligt att du testat och gillar det! :-) Jag blev själv så förvånad över vilken skillnad det blev. Vaniljfrostings vad jag inte så förtjust i innan men nu älskar jag det :-D

2010-08-17 @ 11:38:21
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0