Hur du fyller dina cupcakes

Alla har vi olika sätt att fylla cupcakes på, så ni ska få mitt tips på hur jag gör.


Vad du behöver; cupcakes, kniv och fyllning.
(i detta fall har jag gjort en jordgubbsfyllning)


Skär med kniven vinklad utåt, så uppeblir det ett stort hål och inne ett litet.


När du skurit runt, har du en kon.


Skär av innandelen av konen och spara locket.


Sen är det bara att fylla upp dina cupcakes med den fyllning du ska ha.


Lägg på locket och spritsa på valfri frosting/smörkräm! :)


Kommentarer
Postat av: madeleine

WOW vilken finfin blogg jag sprang på idag. och vilket bra tips du har att fylla cupcakes på. Jag ska baka cupcakes till min väninnas dotter som tar studenten så nu fick jag fin inspiration...ha en jättefin dag/MADDE

2012-03-27 @ 11:28:25
URL: http://bakealot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0