Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maddesmumms att gör en liten lista om mitt kök :) Längst ner kan ni se vilka tre stycken som jag i min tur har utmanat!


1. Nämn 3 saker du alltid har i kylskåpet.
(förutom mjölk, smör och ketchup...)
* Lök
* Buljong
* Ägg


2. Nämn 3 saker som du alltid har i din frys.
* Findus frysta örter
* Frysta bär
* Is


3. Nämn 3 saker som du alltid har i ditt skafferi.
* Kaffe
* Socker
* Mjöl


4. Nämn 3 saker som du älskar men sällan köper eftersom att det är för dyrt.
* Oxfilé
* Lammkött
* Kan inte komma på fler saker...


5. Länka till de tre som du utmanar.
* Ulrika - BakverkochFikastunder
* Hanna - Bakfnatt
* Karin - Bagerskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0