Arsenaltårta



Tårtan innehöll köpta chokladbottnar.... min egna blev helt katastrofal :/ Så fick ändra fyllningarna då jag skulle haft ljusa bottnar från början. Men men, skamdensomgersig! Det var bara att göra det bästa av situationen denna helg.

Fyllningen blev hemgjord vaniljkräm och riven choklad.
Tårtan är sen spacklad med whipped cream cheese frosting.
Lock hann jag inte lägga på, utan dekorationerna fick ligga direkt på frostingen.


Jag själv kan ärligt talat säga att jag borde gjort annorlunda med Arsenalloggan, men min sambo blev väldigt nöjd över sin tårta - så då är jag det med. Men till nästa gång kommer jag nog göra helt annorlunda :)






Det blev inte heller många bilder tagna då gästerna kom och min dotter var väldans tårtsugen...








Kommentarer
Postat av: Anna R

Vem kan inte älska en tjej som gör en sån tårta till en? Jag kanske skulle beställa en till Fredrik men med "rätt" motiv".. :)

2011-04-12 @ 19:31:49
Postat av: Linda

Jag tyckte du fick till logga hur bra som helst!

2011-04-12 @ 20:01:34
URL: http://bengtssonsbaksida.blogspot.com
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Blev himla fin

2011-04-12 @ 20:31:50
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Anna Go du är gumman! Klart Freddan ska ha en tårta! Även om den skulle ha "fel" motiv... haha Men det är nog bara så enligt min sambo. haha



Linda Tack!! Vad snäll du är!



Linda-Cupcakesfluffan Tack!

2011-04-12 @ 21:31:40
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: Anna

Tyckte hela dessertbodet var jätte fint. Gillar hur du bara spacklar din tårta utan att lägga på pasta. Andra tårtan jag ser inne hos dig som bara är spacklad och den är fantastiskt fin, vilken kille skulle inte bli glad över en sådan tårta. :-)



/Anna

Postat av: Angelica

Anna Tack!! Ja, jag har tidigare varit "lat" eller haft tidsbrist, men ändå valt att lägga på lock... men inte blivit nöjd. Så nu när jag känner så - så ska jag skippa lock då man kan få en väldigt fin tårta utan :)

2011-04-17 @ 18:26:19
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0