AWARD - så ni kan lära känna mig bättre

Underbara och härliga bakbloggerskan Marina som har bloggen MARIMILO CAKEDESIGN har gett mig en liten award :) Jag bugar och bockar för detta och tar självklart emot den och utmaningen som följer.




Väljer man att ta emot awarden gäller följande; 

  1. Tacka och länka tillbaka till den person som gav dig utmärkelsen.
  2. Berätta 7 saker om dig själv.
  3. Skicka utmärkelsen till 15 andra bloggare.
  4. Kontakta dessa bloggare och berätta om utmärkelsen.

 


* Jag är en genusmedveten småbarnsmorsa till Aimee 1,5år och henne har jag satt i en Montessoriförskola :)

* Jag är öppet bisexuell.

* Jag har aldrig träffat min biologiska pappa, vet bara vad han heter.

* Jag har en stor passion för event, planering och projektledning.

* Jag är lat. Väldigt lat = ofta behöver jag en rejäl spark i baken för att komma igång/komma iväg ;)

* Jag har många fördomar, men jag vet om dom.

* Jag känner lätt avundsjuka, men jobbar hårt med att ta till vara på det jag har och kan.

Jag skickar inte vidare utmärkelsen till några specifika bloggare, då listan är så lång att inte ens 15st räcker! Utan jag vill ge den till alla ni inspirationskällor som bakar och bakar :)


Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Grattis till awarden. Kul att läsa om dig. :-)

Jag kan också vara väldigt lat och behöva en puff för att komma igång. :-)

Trevlig helg!

2011-01-21 @ 14:07:22
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Angelica

Erika Tack! Ja, något måste man ju bjuda på ibland ;) haha Lathet verkar ju vara något som de flesta har i ryggsäcken. haha

2011-01-22 @ 11:03:43
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0