Blomman

För ett par månader sen läste jag beskrivningen till att göra denna blomma, men glömde bort VART och var inte heller så smart att jag sparade länk till inlägget! Men kom ihåg på ett ungefär hur jag skulle göra så jag testade igår när jag hade lite rosa marsipan över att göra något med.

Eftersom att jag fick rota lite i minnet så blev det inte helt enligt beskrivningen. Men jag är nöjd med resultatet och kommer göra om den eftersom att det var väldigt lätt!


Hur som helst.... Igår satte jag mig ner, letade och fann äntligen tillbaka till rätt!
TACK LINDA på CALL ME CUPCAKE för en bra steg-för-steg-beskrivning  - och här har ni INLÄGGET med den superbra beskrivningen :)




Själv gjorde jag många små och satte ihop till en lite större som jag la på tårtan igår.






Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Jag såg också det inlägget. Din blomma blev jättefin.

2011-07-24 @ 17:08:11
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, vad kul! :-) Du lyckades göra i marsipan med, bara det ska du ha en eloge för! Ser superfin ut.

2011-09-02 @ 00:51:01
URL: http://www.callmecupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0