Semester

Jag har semester och då har jag även tackat nej till beställningar för att verkligen kunna ha ledigt. Dessutom så har jag fullt upp med fakturering, svara på mail, planera och beställa material så det hinns inte med att baka allt för mycket ens här hemma ;)


Bjuder på några av mina gamla favoriter så länge, tills ni nästa helg ska få se lite bröllopstårtor. Finns många fler av mina bakverk som jag gillar och är stolt över, men dessa tre har även fått mycket uppmärksamhet från mina fina läsare.


Louis Vuitton fick vara inspiration till Johannas 30-års tårta.



En hösttårta med igelkottar på väg i ide.



Kakmonstret serverades på mitt födelsedagskalas i november 2010.



Kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Trevlig semester! Hoppas att du hinner ta det lite lugnt också.

2011-07-17 @ 23:27:10
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Angelica

Erika Tack! Jag har gott om tid för att ta det lugnt :)

2011-07-20 @ 12:09:10
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0