Vackra kakfat

Igår köpte jag ett nytt kakfat. Ett kakfat ingen annan har för att det min(håll i er nu!) sambos kusins fru som gör dom hemma :)
Hon tar alltså enstaka fat, skålar och koppar - sätter ihop dom och så vóla! Ett vackert och unikt kakfat!

Har inte hunnit baka nåt gott att ställa upp på fatet, så ni får föreställa er med lite Ahlgrens bilar och tomma formar ;) haha
Sen MÅSTE jag ju samtidigt visa den otroligt perfekta planschen för mig, direkt från London kommer den och ska sättas upp i mitt kök. TACK finaste morbrorJ och kusinernaV&J för den fina! ♥



För att köpa ett egengjort och vackert kakfat, kontakta henne på [email protected]
Och för att se fler av hennes konstverk, gå in på facebook och sök på ELIN ISFORS så kan ni kolla i det fotoalbum som heter "Kakfat" på hennes profil.  


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej.

Vilken fyndig plansch, håller ju på med grafiskdesign, ska nog göra en egen men med annorlunda text :-) , tack för att du gillade min nya blogg. Behöver ett ställe att skriva av mig på nu när vi har en hemsida till firman, kände att vi inte behövde en blogg för företaget också då vi la in en dagbok på hemsidan.

Har ändrat så att alla kan skriva kommentarer nu, glömde att justera det först så nu kan du lämna hur många kommenterer du vill hos mig :-) . Jätte härligt kakfat, ska absolut kolla in henne på facebook.



kram/ Anna

2011-03-21 @ 16:10:31
URL: http://www.livetskavaragott.blogspot.com
Postat av: Annica - annicake

Åh, en sån plansch skulle jag oxå vilja ha! Klockrent budskap ju :)

2011-03-22 @ 08:49:42
URL: http://annicake.blogspot.com
Postat av: Sannas Goda

Jättefint!

Postat av: linns beautybox

det där med kakfatet måste vara en av de bästa ideerna jag hört talas om! så otroligt sött det blev!

2011-03-23 @ 21:22:51
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Anna Ja planschen är perfekt för oss bakfantaster ;) Tycker det är kul med din nya blogg. Det blir lätt för mycket med många bloggar hit och dit. Jag har en privat blogg också.

Kolla in hos Elin på facebook!!



Anni Då får du åka till London ;)



Sanna Gå in på facebook och kolla in de andra kakfaten!! Sen ska du hålla ögonen öppna här ;)



Linn Du kan ju få i nästan vilken färg och form du vill från Elin! :)

2011-03-27 @ 13:54:53
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0