Fredagsmys

Som guldkant på tillvaron har vi lyxat till det med att äta denna härlighet till kvällskaffet. Främsta ingrediensen är en av mina favoritdrycker, som i sig bara är underbar att avnjuta i ett glas med lite isbitar i.






♥ Baileysmousse med körsbärsmarmelads-gömma, toppat med pollyfluff och små ätbara guldpärlor ♥






Imorgon ska min fina svärmor få smaka på dom som tack för att hon passar min dotter ett par timmar. Om jag känner henne rätt, kommer dessa falla henne rätt i smaken :)







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

TACK TACK TACK igen för alla era fina och peppande kommentarer!! Ni är underbara mina läsare och som ett litet mer tack, så kommer det en liten tävling under november för er bakfantaster.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: svärmor

Mmmm ser fram mot ett smakprov =D

2011-11-04 @ 22:14:12
Postat av: Amy's piece of cake

Åh lyllos för att vara svärmor! ;)

Ser och låter riktigt smarrigt!

2011-11-04 @ 22:19:36
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.com/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Låter otroligt lyxigt, verkligen gott!

Och du, vi läser för att vi tycker om dig och det du skriver, inget att tacka för <3

2011-11-05 @ 01:04:14
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com
Postat av: Anna

Guuuuud så gott det låter . Bailys är nog den ända drycken jag syndar med ibland då jag är laktosintolerant :-) . Det är så himla gott, kan ju inte låta bli när man kommer hem till någon och denne bjuder på bailys med is i. Magen blir ju inte så glad, men detta sker ju inte mer än kanske högst 2 gånger/år :-).



Denna mousse var ju en helt förträffligt bra variant på en helt förtäfflig dryck. Lyllos svärmor håller jag med om :-)



kram!

Postat av: Carola - Mycakes

Den här efterrätten lät helt gudomlig. Den skulle jag vilja prova.. Vill du dela med dig av receptet?



Jag är glad att du står på dig. Du gör fantastiskt fina saker och du kommer att lyckas jätte bra..

2011-11-05 @ 14:40:35
URL: http://www.mycakes.se
Postat av: Anette

Åh, låter ju superdupersmarrigt!

2011-11-07 @ 08:45:37
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0