Grattis Maria!

Maria fyller 7år och hennes mamma ville så gärna ha en liten överraskningstårta att ge henne idag på kalaset. Och eftersom att jag gjort en tårta till familjen tidigare så ville dom jag skulle göra den. :) Marias moster Li köpte DENNA TÅRTA till sin man förra året.




♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Tårtan innehåller:
Vaniljbottnar
Två lager choklad & polkagris
Ett lager vit choklad & jordgubb
Spacklad med chokladsmörkräm
Täckt med SP
Blommor och blad är gjorda i marsipan
Texten är gjord i SP
Samt sockerpärlor
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦



 




Jag fick fria händer med önskemålet av "Flickigt", Rosa & Lila. 








Kommentarer
Postat av: Lisa - Sockerrus

Vilken härligt flickig tårta :-) Kan tänka mig att någon blev extra glad på sin födelsedag :-)

2011-08-16 @ 21:10:23
URL: http://sockerrus.se
Postat av: svärmor

håller med föregående inlägg + jag tog mig friheten att dela den på facebook så fler får möjligheten att se dina fina verk =D

2011-08-16 @ 22:07:59
Postat av: svärmor

håller med föredående inlägg + jag tog mig friheten att dela den på facebook så fler får möjligheten att se dina fina verk =D

2011-08-16 @ 22:10:11
Postat av: Mamman till 7 åriga Maria

Vill tacka så jätte mycket för en superfin och god tårta. Fick en riktig glad tjej när hon såg SIN tårta. Tack såååå jätte mycket. Kommer att tipsa om dig till alla som jag vet har kommande högtider.

2011-08-16 @ 22:22:26
Postat av: Pernilla -Bli min jäst

Jättesöt tårta, som en dröm för en liten tjej! :)

2011-08-17 @ 13:38:50
URL: http://bliminjast.blogg.se/
Postat av: Frk. Eson

Hej

Ja, då får du lova att inte berätta hur den slutar - filmen alltså!

Tårtan ser superb ut!



må gott

2011-08-17 @ 13:56:40
URL: http://villaettfemtva.blogg.se/
Postat av: Angelica

Lisa Tack! :)



Svärmor Tack fina P! Du får alltid dela mina bilder på facebook :)



Anna Dina varma ord och kommentar betyder mest! Tack för att jag fick göra Marias tårta. Vad kul att hon tyckte om den! :) Och tipsa på, det gillar jag. haha



Pernilla Tack Tack :)



FrkE Tack! Lovar att inte avslöja slutet. ;)

2011-08-18 @ 09:16:44
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: Yesmin

Hej!

Jag vill börja med att säga att jag tycker din blogg är KANON bra .

Under september månad har jag tänkt att ha ett blogg inlägg om heter "Dagens blogg"

och då tänkte jag kolla lite med dig om du skulle vilja vara med?

Det jag kommer att göra är att lägga upplite bilder och länka till din sida.

Jag tycker det är viktigt att sprida sitt budskap till så många som möjligt =)

Jag får önska dig en trevlig dag så hoppas jag det är OK.

Med vänlig hälsning

Yesmin

2011-08-18 @ 11:52:08
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Postat av: Angelica

Yesmin Jag svarade på din kommentar på din blogg igårkväll också :)

Självklart får du länka till mig och låna bilder! Tack för att du är snäll o frågar :)

2011-08-19 @ 09:45:50
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0